مرکز پخش شیرینی بهشتی عمده

یکی از خوشمزه ترین شیرینی هایی که در عید نوروز و اکثر عروسی و جشن ها استفاده می شود، شیرینی بهشتی است که بافتی نرم و لطیف داشته به دلیل پرفروش بودن توسط مراکز پخش شیرینی بهشتی عمده در حجم بالایی در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد. این شیرینی محبوب به دلیل طعم بی نظیر و مدت زمان نگهداری طولانی که دارد، طرفداران ویژه ای داشت که در این مرکز همواره رضایت مشتریان حرف اول را می‌ زند.

مرکز پخش شیرینی بهشتی عمده

بسته بندی شیرنی بهشتی عمده

بسته بندی شیرنی بهشتی عمده

بیشتر بخوانید: تولیدی شیرینی کرکی مخلوط

شیرینی بهشتی طبیعی جز شیرینی های خشک با ماندگاری طولانی است که بافت آن نرم و لطیف بوده و الحق که همانند نامش یک شیرینی بهشتی و بسیار خوشمزه است. از انواع شیرینی بهشتی می توان به سه طعم وانیلی، کاکائویی و زعفرانی اشاره کرد که یکی از شیرینی های سنتی ایرانی است و بیشتر در عید نوروز بازار فروش شیرینی را در دست گرفته است

این شیرینی همانطور که گفتیم ماندگاری طولانی دارد، اما برای اینکه ماندگاری آن افزایش پیدا کند و در طعم و مزه آن هیچ تغییری ایجاد نشود، بسته بندی محصول اهمیت بسیار زیادی دارد. بهترین بسته بندی برای نگهداری این شیرینی ها، بسته بندی های کارتونی که برای جعبه شیرینی وجود دارد، است که البته در این جعبه ممکن است فقط به مدت یک هفته نگهداری شود.ولی اگر می خواهید آنرا زمان طولانی تر نگهداری کنید بهتر است در بسته‌بندی‌های با ظرف در بسته قرار دهید تا از نفوذ و ورود هرگونه هوا لودگی داخل محصول جلوگیری نموده و باعث حفظ لطافت و نرمی شیرینی شود.

شیرینی بهشتی به علت نرمی و سریع آب شدن در دهان معروف است به همین دلیل نگهداری آن در یک بسته بندی مناسب اهمیت بسیار زیادی در کیفیت طعم آنها خواهد داد به این منظور حتما این محصول را در یک بسته بندی مناسب خریداری کرده و در صورت نگهداری طولانی مدت سعی کنید آن را در فریزر قرار دهید و یک ظرف مناسب درب دار برای آن انتخاب نمایید.

قیمت انواع شیرینی بهشتی عمده

قیمت انواع شیرینی بهشتی عمده

بیشتر بخوانید: شیرینی سوئیسی مخصوص

شیرینی بهشتی زمانی طعم واقعی شیرینی بهشتی می‌ دهد که از مواد اولیه مرغوب در تولید و پخت آن به کار رفته شود. قیمت شیرینی بهشتی عمده نسبت به خرید در حجم پایین تر مناسب تر است زیرا هزینه‌ های بسته‌بندی و حمل و نقل و کاهش پیدا می‌کند.

فروش شیرینی بهشتی در ایام عید و جشن ها یکی از مشاغل بسیار پر درآمد است که می‌ توان با خرید آن به سود بالایی دسترسی پیدا کرد که قیمت عمده این شیرینی‌ها بسیار مناسب است و اگر می خواهید یک شیرینی خوش طعم و با کیفیت تر خریداری کنید از طریق شماره تلفن های موجود در صفحه با ما همراه باشید.

  • تبلیغات: 
    1. شیرینی سنتی قطاب یزدی
    2. پخش کننده کیک و کلوچه صادراتی مرغوب
    3. شرکت تولیدی کیک درویش
    4. تهیه انواع شیرینی خشک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما