عرضه مستقیم عمده شیرینی نخودچی برشتوک

شیرینی برشتوک یکی از شیرینی های سنتی و خوشمزه ایرانی است که به آسانی و بدون نیاز به فر می توان آن را تهیه کرد و با توجه به طعم عالی از فروش بالایی برخوردار می باشد، این روز ها عرضه مستقیم عمده شیرینی نخودچی برشتوک به شیوه های گوناگون در سطح کشور در حال انجام می باشد که به دلیل کیفیت درجه یک و قیمت مناسب استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می پذیرد.

عرضه مستقیم عمده شیرینی نخودچی برشتوک

استفاده از شیرینی نخودچی برشتوک برای تزئین

استفاده از شیرینی نخودچی برشتوک برای تزئین

بیشتر بخوانید: شیرینی کره ای پاپیون

شیرینی نخودچی را می توان به روش های مختلف و با استفاده از مواد گوناگون مانند شکلات، پودر پسته و نارگیل، انواع مغز ها و شکلات سفید و … تزیین کرد که علاوه بر طعم و مزه عالی دارای ظاهری بسیار زیبا و شکیل می باشد و می توان از انواع‌ شیرینی نخودچی شکلاتی تزئینی در مراسمات مختلف و جشن عید و مهمانی ها و … استفاده کرد، این شیرینی دارای اندازه ای کوچک و طرح های متنوعی است و به صورت انواع گل، ستاره و … با استفاده از قالب های مخصوص شیرینی پزی تهیه می شود.

این شیرینی خوشمزه تزیینی به سفارش مشتریان به بهترین شکل تولید و تزیین می شود و امروزه کارگاه های بزرگ شیرینی پزی از مواد اولیه درجه یک و تازه و به شیوه ای کاملا بهداشتی این محصول را تهیه کرده و پس از آماده شدن در بسته بندی استاندارد و شکیل و در اوزان مختلف راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می نمایند.

قیمت ویژه شیرینی نخودچی برشتوک صادراتی

قیمت ویژه شیرینی نخودچی برشتوک صادراتی

بیشتر بخوانید: نان برنجی زعفرانی

قیمت شیرینی نخودچی برشتوک صادراتی به پارامتر های مختلفی بستگی دارد و موارد متعددی می توانند در تعیین قیمت این شیرینی دخیل باشند، امروزه انواع شیرینی نخودچی به صورت خانگی و صنعتی با کیفیت و قیمت متفاوت تولید می شود که می توان عنوان کرد روش تولید، کیفیت و هزینه های تولید بر قیمت مؤثر است همچنین راه های مختلفی مانند اینترنتی و کلی، جزیی و مستقیم و … برای خرید و فروش این شیرینی وجود دارد که این امر نیز در تعیین قیمت نهایی تأثیر دارد.

از فاکتور های مهم دیگر می توان به نوع بسته بندی، وضعیت فعلی بازار، میزان عرضه و تقاضا و … اشاره کرد، شایان ذکر است قیمت انواع شیرینی نخودچی در خرید و فروش عمده و بدون واسطه به علت دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اکثر مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند. با مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر می توانید ضمن اطلاع از قیمت روز انواع‌ شیرینی محصول دلخواه را با مناسب ترین قیمت انتخاب و خریداری کنید.

  • تبلیغات: 
    1. شیرینی سنتی قطاب یزدی
    2. پخش کننده کیک و کلوچه صادراتی مرغوب
    3. شرکت تولیدی کیک درویش
    4. تهیه انواع شیرینی خشک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما