تولید انبوه باقلوا لبنانی مخصوص

یکی از شیرینی های سنتی و قدیمی ایران و بسیاری از کشورهای همسایه باقلوا است که از یک نوع خمیر مخصوص تهیه می شود در میان انواع باقلوا ها، باقلوا لبنانی مخصوص دارای طعم بسیار خوشمزه و بی نظیری می باشد که میزبان شما در بسیاری از جشن ها و میهمانی ها و اعیاد می‌باشد و به دلیل علاقه اکثر مردم به شیرینی و باقلوا یکی از شیرینی های بسیار پرطرفدار و محبوب به شمار می رود و همنشین دورهمی های بسیاری از ایرانیان می باشد و تولید انبوه باقلوا لبنانی مخصوص توسط شیرینی پزی ها و قنادی های سراسر کشور انجام می شود.

تولید انبوه باقلوا لبنانی مخصوص

طرز تهیه باقلوا لبنانی مخصوص

طرز تهیه باقلوا لبنانی مخصوص

بیشتر بخوانید: باقلوا استانبولی کیلویی

طرز تهیه باقلوا چگونه است؟ باقلوا لبنانی مخصوص چگونه تهیه می‌شود و چه موادی درون آن به کار می رود؟طرز تهیه خمیر باقلوا لبنانی تازه از نوعی خمیر به نام خمیر فیلو استفاده می شود مواد اولیه که در تهیه این شیرینی مورد نیاز است.

• خمیر فیلو یک بسته مورد نیاز است.

• برای مواد میانی باقلوا می توانید از انواع مغزها مانند پسته و گردو بادام فندق انواع مغز های دیگر استفاده کنید و به میزان دلخواه از مغز به باقلواهای خود اضافه کنید.

• روغن مایع یکی از موادی که در تهیه شیرینی برنجی کیلویی بسیار کاربرد دارد و برای یک بسته خمیر فیلو ۱۰۰ گرم روغن نیاز است.

• برای خوشبو شدن باقلوا و طعم دوست داشتنی آن گلاب را می توانید به آن اضافه کنید که به اندازه ۳ قاشق غذاخوری کفایت می کند.

• هل یکی دیگر از طعم دهنده ها و خوشبو کننده که به عنوان اسانس طبیعی در انواع شیرینی سنتی اضافه می شود و یک قاشق سوپ خوری حل نیاز است.

• برای درست کردن شربت به مقداری شکر، آبلیمو و کمی آب نیاز دارید.

وقتی همه مواد با هم مخلوط شد و خمیری یک دست به دست آمد کف قالبی را که قبل از خمیر ها را در آن کنیم چرب می کنیم و سه لایه از خمیر فیلو را داخل قالب پهن کرده و از پودر پسته یا گردو یا انواع مغزیجات و هل را روی آن می ریزیم و سپس گلاب را برای خوشبو شدن روی پسته یا مغز ریخته و خمیر را می پیچیم و باقلوا ها را درون فر قرار داده تا طلایی شود یا به وسیله روغن می توان آن را سرخ کرد بعد از اینکه باقلواها سرد شد آن را درون شربت قرار می دهیم و وقتی که شربت به‌خوبی داخل باقلوا رفت آن را برش می زنیم، اکنون باقلوا لبنانی تازه را نوش جان کنید.

توزیع کننده بهترین باقلوا لبنانی مخصوص

توزیع کننده بهترین باقلوا لبنانی مخصوص

بیشتر بخوانید: شیرینی سوئیسی مخصوص

در اکثر قنادی ها و شیرینی پزی های بزرگ که به پخت انواع شیرینی های سنتی نیز مشغول هستند باقلوا تهیه و تولید می گردد و به عنوان یک شیرینی که در در بیشتر مواقع مورد استفاده قرار می گیرد، آماده می شود، یا در بسیاری از کارگاه های شیرینی پزی بزرگ که توزیع کننده بهترین باقلوا لبنانی مخصوص هستند توزیع باقلوا لبنانی انجام می شود.

  • تبلیغات: 
    1. سفارش کاپ کیک پرتقالی ساده در تهران
    2. فروشگاه اینترنتی کیک و کلوچه ارزان قیمت
    3. فروش انواع کیک و کلوچه نادی با قیمت مناسب
    4. خرید عمده کیک و کلوچه از کارخانه | فروش مستقیم انواع کیک و کلوچه با ارزانترین قیمت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما