مرکز تولید شیرینی عسلی مشهدی

شیرینی عسلی مشهدی نوعی شیرینی سنتی و پرطرفدار می باشد که از ترکیب مواد اولیه سالم و درجه یک و در عین حال ساده ای تولید می گردد این شیرینی دارای بافتی بسیار شیرین و خوشمزه می باشد که وسط آن با استفاده از یک ماده شیرین پر شده است.

این مرکز تولید شیرینی عسلی مشهدی همواره برای تولید کردن این شیرینی با رعایت نکات بهداشتی و محیطی سالم و افرادی توانمند زمینه را برای تولید این شیرینی به صورت عمده فراهم آورده است و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شیرینی عسلی با کیفیت می باشد.

مرکز تولید شیرینی عسلی مشهدی

نحوه تهیه شیرینی عسلی مشهدی

نحوه تهیه شیرینی عسلی مشهدی

بیشتر بخوانید: شیرینی مربایی آلمانی

برای تهیه کردن شیرینی عسلی 100% طبیعی لازم است که با مواد اولیه مورد نیاز و مراحل کار آشنایی داشته باشیم که در اینجا تصمیم داریم شما را با نحوه تهیه کردن این نوع شیرینی بتوانید به راحتی آن را به صورت طبیعی و بهداشتی در منزل خود با استفاده از یک سری مواد اولیه ساده تهیه کنید.

در مرحله اول باید مواد اولیه مورد نیاز را که شامل تخم مرغ، آرد گندم، بیکینگ پودر، وانیل و همینطور پودر قند و کره، روغن جامد، عسل، زعفران و خلال بادام است را به مقدار کافی تهیه کنیم و بعد از آماده کردن تمامی مواد لازم اکنون نوبت به تهیه شیرینی عسلی می‌رسد.

روغن و پودر قند و همینطور وانیل را در یک ظرف مناسب با هم مخلوط می کنیم و با استفاده از همزن برقی آنرا به مدت چندین دقیقه هم می زنیم تا مخلوط کاملاً یکنواخت از آن به دست آید بعد از انجام این کار تخم‌مرغ را به مخلوط به دست آمده اضافه کرده و مجدداً با همزن مخلوط می‌کنیم تا کاملاً با هم ترکیب شوند.

بیشتر بخوانید: شیرینی نخودچی شکلاتی

در این مرحله آرد سفید گندم را همراه با بگینک پودر به ظرف محتوی مخلوط آماده شده اضافه کرده سپس با دست خمیر را ورز می‌دهیم تا جایی که خمیر دیگر حالت چسبنده نداشته باشد و این کار را می توان از روی این تشخیص داد که دیگر خمیر به دست نچسبد وقتی خمیر کاملاً ورز داده شد و به حالت آماده شده در آمد آن را بر روی یک سینی سافت می‌گذاریم و سطح آن را پهن میکنیم و بعد از این کار با استفاده قالب خمیر را به اشکال دلخواه ای در می آوریم.

قالبهای شکل داده شده خمیر را روی سینی فر قرار داده و به مدت ۲۰ دقیقه درون فر با درجه حرارت مناسب قرار می دهیم تا کاملا پخته شوند بعد از خارج کردن شیرینی های تقریبا آماده شده مارمالادی را که با استفاده از شکر و زعفران تهیه کرده ایم بر روی شیرینی ها می ریزیم سپس دو لایه شیرینی آماده شده را روی هم قرار داده و در یخچال قرار می دهیم تا آماده شود البته در مواردی هم برخی دیده می‌شود که از خلال بادام جهت تزیین شیرینی استفاده می کنند.

قیمت انواع شیرینی عسلی مشهدی

قیمت انواع شیرینی عسلی مشهدی

بیشتر بخوانید: شیرینی سوئیسی مخصوص

قیمت انواع شیرینی عسلی اعلا از نوع مشهدی بستگی به درجه کیفیت آنها دارد البته قیمت مواد اولیه تشکیل دهنده این شیرینی نیز بر روی قیمت‌شیرینی بسیار تأثیرگذار است بنابراین با وجود اینکه تمامی مواد اولیه آن دارای نوسان قیمت هستند می توان به طور کلی گفت یا قیمت رونیز ثابت نیست و همواره با نوسان همراه است.

اما اگر به لحاظ کلی بخواهیم در رابطه با قیمت انواع شیرینی عسلی مشهدی صحبت کنیم می‌توانیم بگوییم که امروزه این نوع شیرینی به عنوان ارزان ترین نوع شیرینی موجود در بازار شناخته شده است و در کنار این قیمت مناسب دارای طعم و ظاهری بسیار مناسب هم می باشد به همین دلیل به عنوان یک شیرینی سنتی جهت پذیرایی به فراوانی در اعیاد استفاده می شود.

  • تبلیغات: 
    1. سفارش کاپ کیک پرتقالی ساده در تهران
    2. فروشگاه اینترنتی کیک و کلوچه ارزان قیمت
    3. فروش انواع کیک و کلوچه نادی با قیمت مناسب
    4. خرید عمده کیک و کلوچه از کارخانه | فروش مستقیم انواع کیک و کلوچه با ارزانترین قیمت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما