مرکز توزیع عمده شیرینی نخودچی درجه یک

شیرینی نخودچی درجه یک، یکی از محبوب ترین و ساده ترین شیرینی های خوشمزه ما ایرانیان محسوب می شود. توزیع کنندگان شیرینی نخودچی، با استفاده از مواد درجه یک و مرغوب، این شیرینی های خوشمزه را تهیه و به بازار عرضه می نمایند. این نوع شیرینی محبوب که از نخودچی درجه یک پخته و تهیه می شود، معمولاً در روزهای نوروز فروش زیادی دارد و در منزل اکثر ایرانیان در کنار میوه و آجیل عید وجود دارد.

مرکز توزیع عمده شیرینی نخودچی درجه یک

شیرینی نخودچی از چه موادی به دست آمده؟

شیرینی نخودچی از چه موادی به دست آمده؟

بیشتر بخوانید: شیرینی نخودچی قنادی

شیرینی نخودچی در اصل، سوغات استان قزوین می باشد. که امروزه در همه ی شهرهای ایران به آسانی قابل عرضه و در دسترس مشتریان است. شیرینی نخودچی دستور پخت ساده ای دارد. اما لطیف و خوشمزه بودن آن، هنر شیرینی پز و تولید کنندگان آن است.

اساس شیرینی نخودچی، از نخودچی مرغوب می باشد. هر چقدر نخود چی استفاده شده در شیرینی نخود چی مرغوب تر و تازه تر باشد، طبیعتا شیرینی مرغوب تری به دست مشتری می رسد. ماده مهم دیگر که برای شیرین کردن شیرینی نخودچی به کار می رود، پودر قند می باشد. برای تهیه شیرینی نخودچی هرگز از شکر برای شیرین کردن استفاده نمی‌کنند زیرا دانه های درشت شکر از لطافت و تردی شیرینی نخودچی کم می کند. بنابراین پودر قند بهترین گزینه برای تهیه این نوع شیرینی می باشد. شیرینی نخودچی کامل، با اضافه کردن هل و وانیل به میزان لازم معطر و خوشبو می شود. هل و وانیل علاوه بر اینکه عطر خوبی به شیرینی می‌دهند، طعم آن را دلنشین تر و مطبوع تر می کنند. استفاده از زعفران در تهیه ی شیرینی نخودچی امری کاملاً دلبخواهی است، اما تاثیر خوبی در طعم و عطر شیرینی دارد.

مواد تشکیل دهنده ی شیرینی نخود چی ساده و راحت هستند. اما فراموش نکنیم که شیرینی خوشمزه تر و تازه تر است که از مواد اولیه ی مرغوب و تازه تهیه شده باشد.

فروشندگان شیرینی نخودچی درجه یک

فروشندگان شیرینی نخودچی درجه یک

بیشتر بخوانید: شیرینی نخودچی شکلاتی

همان طور که گفتیم شیرینی نخودچی، یکی از محبوب ترین شیرینی های ایرانی می باشد. این شیرینی در تمام فصول سال قابل عرضه به مشتریان است. شیرینی نخودچی شیرینی است که از نخودچی های تازه و سالم تهیه می شود، به همین دلیل این شیرینی سرشار از خاصیت نخودچی می‌باشد، و در نتیجه، قوت، انرژی و کالری زیادی دارد.

فروشندگان شیرینی نخودچی همواره در تلاش هستند تا شیرینی‌ نخودچی تازه و خوشمزه را بپزند و به بازار عرضه نمایند. مجموعه ما نیز با تهیه و فروش شیرینی نخودچی ،شیرینی مربایی، بهشتی، کره ای، پاپیون، زبان و باقلوا، با روش‌های نوین و بهداشتی، در تلاش است تا شیرینی های تازه و درجه یک را به مشتریان عزیز خود عرضه نماید. مشتریان عزیز می توانند برای تهیه شیرینی تازه و خوشمزه موردنظرشان با مجموعه ما در ارتباط باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما